Salt Bank contact relatii clienti

Contact Call center Salt Bank

Salt Bank contact relatii clienti. Afla care este modul de contact Salt Bank pentru informatii despre contul curent, plati online sau crduri Salt Bank.

Modalități de contactare Salt Bank

Modalitatile de contactare serviciul de relatii clienti Salt Bank se poate face prin apel la *7258 sau direct din aplicatia mobila Salt Bank inclusiv prin datele expuse mai jos:

  • Sună la *SALT (*7258)
  • Apel direct din aplicația Salt Bank
  • Chat în app Salt Bank
  • Mesaj offline în app – lasa un mesaj la centrul de suport Salt Bank si in cel mai scurt timp un agent va prelua solicitarea dvs.
  • Self service (FAQs) – Intrebari si raspunsuri pentru clientii Salt Bank.
  • Acces la serviciiul de relatii clienti non stop online direct prin aplicatie.

Salt Bank contact Call Center disponibilitate 24/7

Daca ai intrebari sau probleme cu serviciile Salt Bank recomandam modul de contact prin  chat-ul live din aplicatie sau ne poți suna la telefonul 037 381 19 13.

Pe numarul scurt Salt Bank regasim: *7258

Salt Bank contact – Date de contact Idea Bank

Iata care sunt modalitatile de contact Salt Bank pentru clientii mai vechi ce au folosit produsele Idea bank.

  • website – https://produseanterioare.salt.bank › masuri-de-siguranta
  • contact online: Website: www.salt.bank.
  • Contact center *4455 / 021.318.95.00. Salt Bank.
  • Contact · myBank; RO.

Contact center *4455 / 021.318.95.00. Salt BankContact · myBank; RO. *7258 (apelabil din orice rețea națională, fixă/mobilă. Apeleaza serviciul de relatii clienti Salt Bank pentru informatii suplimentare despre oferta bancara si despre serviciile Salt bank.

Beneficii alaturi de Salt Bank

  • FGDB – sumele de bani pe care le deții în depozite, conturi sau spaces sunt garantate în limita a 100.000 euro, echivalent în lei, per deponent.
  • 24/7 cu soluții în Care Center departamente de relatii clienti orientate catre client.
  • Blochezi cardul oricând ai nevoie, direct din app.
  • Bancă responsabilă și stabilă, cu feature-uri user-friendly.
  • Un singur card, 17 valute
  • Retrageri la orice ATM din România sau străinătate.

Siguranta depozitelor bancare la Salt Bank

Depozitele, inclusiv sumele din conturile deschise în orice moneda la Salt Bank S.A. sunt garantate de către Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare din România.

Plafonul de garantare (suma maximă platibilă unui deponent garantat per instituție de credit) este stabilit la echivalentul în lei al sumei de 100.000 euro. Persoanele fizice și persoanele juridice care se încadrează în categoria microîntreprinderilor, întreprinderilor mici și mijlocii au depozitele garantate, conform dispozițiilor legale.

Salt Bank contact – Reclamatii Salt Bank

salt bank contact relatii clienti

Salt Bank contact : Reclamatia reprezinta o cerere sau sesizare formulata in scris si care este transmisa bancii prin oricare din canalele de comunicare expuse in mod explicit pe site-ul oficial.

Canalele de contact Salt Bank pentru reclamatii si sesizari sunt:

  • posta sau posta electronica, depusa prin intermediul paginii oficiale de internet a bancii,
  • la sediul Salt Bank S.A. sub numar de inregistrare sau prin intermediul autoritatilor,
  • prin care un client al bancii sau non-client isi exprima nemultumirea cu privire la calitatea
    produselor si a serviciilor furnizate sau a activitatilor intreprinse de salariatii bancii sau a modului de
    gestionare a relatiei de afaceri sau a tarifelor/comisioanelor aplicate, si la care este asteptat in mod
    explicit sau implicit un raspuns.

Pentru a solutiona intr-un termen cat mai scurt reclamatia inaintata la Salt Bank este necesar sa aduceti informatii utile despre:

• datele dumneavoastra de contact: numele complet, CNP/codul fiscal (dupa caz), adresa de
corespondenta si numarul de telefon;
• descrierea cat mai detaliata a nemultumirii dumneavoastra cu privire la serviciul/produsul/
activitatea reclamata. Totodata, in masura in care detineti documente in sustinerea reclamatiei
dumneavoastra, va rugam sa ne transmiteti copii ale documentelor pe care le considerati relevante.

Autoritati competente pentru solutionarea litigiilor:

  • Banca Nationala a Romaniei (BNR) – Bucuresti, Strada Lipscani, nr. 25, sector 3, Bucuresti, cod
    030031, [email protected].
  • Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) – Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor,
    nr. 72, sector 1, [email protected].
  •  Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) – Bdul Gheorghe Magheru, nr. 28-30, sector 1, Bucuresti, [email protected].

Ghidul pentru Salt Bank contact relatii clienti, este in continua evolutie astfel recomandam sa accesati aplicatia Salt Bank contact serviciul de relatii clienti pentru informatii suplimentare conform carora puteti comunica cu echipa de relatii clienti Salt Bank.

Vezi ghidul de contact Banca Transilvania.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button