Contact Banca Transilvania – Telefon call center BT

Banca Transilvania a devenit una dintre cele mai mari institutii bancare din Romania iar nenumarati clienti au nevoie de informatii cu privire la serviciile bancare sau asistenta din partea serviciului de relatii cu clientii BT. Analizam care sunt modalitatile de contact Banca Transilvania, telefon call center cu disponibilitate non stop.

Banca Transilvania contact relatii clienti

Intra in contact cu serviciul de relatii clienti Banca Transilvania dupa cum se poate vedea mai jos:

  1. Telefon BT non stop 0264 308 028 sau *8028
  2. Telefon Banca Transilvania valabil in Romania – 0264 303 003 – Linie directa pentru toti romanii care sunt plecati din tara, inclusiv asistenta in limba engleza.
  3. contact Banca Transilvania din afara tarii – telefon 0264 303 003
  4. Self – banking – 0264 308 000 apelezi si primesti un link cu acces la informatii despre conturile tale.

 BT Contact Call center  – asistenta Non stop

Ai acces non stop la serviciul de relatii cu clientii banca Transilivania sunand la numarul de telefon 0264 308 028 sau *8028 valabil pentru clientii BT din Romania. De regula inainte sa suni este bine sa vezi care ar fi tipul de asteptare pentru a fi preluat de un operator al serviciului de call center BT.

Care este codul Swift Banca Transilvania?

Toate băncile care au activitate internațională sunt membre în rețeaua SWIFT. Codul BT SWIFT / BIC este „BTRLRO22”.

Români din străinătate pot suna la numarul 0264 303 003 – acest număr este dedicat românilor care sunt plecați din țară și care au nevoie de asistență în limba română sau engleză pentru serviciile BT.

Adresa sediu central Banca Transilvania

Sediul central al Băncii Transilvania este situat în Cluj-Napoca, pe strada G. Barițiu nr. 8A, cod poștal 400027.

Contact BT direct

  • Email: [email protected]
  • Telefon ALO BT Direct: 0213 084 000 sau 0264 302 000
  • Sediu Central: Str. Constantin Brancusi, nr. 74 – 76, etaj 3, Cluj-Napoca
  • Adresa de corespondenta: Bucuresti, bvd. Dimitrie Pompeiu nr. 6A, Cladirea Olympus, etaj 3, sector 1

Cand intri in contact cu Banca Transilvania?

Deseori este necesar sa intram in contact cu echipa de asistenta legata de serviciile bancare iar ca exemplu am ales cateva din motivele pentru care cautam sa intram in contact la Banca Transilvania:

  • Informatii despre serviciile mele la Banca Transilvania;
  • Carduri sau probleme legate de accesul in aplicatiile BT;
  • Credite sau refinantare;
  • informatii financiare pentru companii, firme sau persoane fizice;
  • Cont curent si conturi secundare;
  • Alte informatii ce tine de relatia ta cu Banca Transilvania.

Ce inseamana suma bocata pe Card?

Suma blocată pe card este o suma rezervată, care umează a se plăti din contul tău pentru diferite operațiuni. Sumele blocate pot proveni din mai multe surse:

➤⠀diferite sume restante sau popriri;

➤⠀plăți în rate făcute cu cardul de credit, unde suma se diminuează lunar, pe masură ce se descarcă ratele;

➤⠀tranzacții cu cardul efectuate la terminalele altor bănci, fie că este vorba despre o tranzacție la ATM, o plată la POS-ul comerciantului sau pe Internet.

Banca Transilvania contact online pe chat

Daca din anumite motive iti este mai usor sa comunici pe chatul live poti intra in contact cu BT non stop pe chatul live, unde vei regasi sectiuni de interes pentru tine dupa cum urmeaza:

  • aplicatia Bt Pay;
  • Carduri;
  • Internet Banking – un serviciu pentru care se solicita asistenta mai des;
  • Contul meu;
  • Credite si asigurari
  • Propriri;
  • Actualizarea datelor la Banca Transilvania.

Banca Transilvania are un serviciu de call center foarte bine pus la punct iar chiar daca in unele situatii timpul de asteptare este destul de mare, poti fi sunat inapoi de operatorii din call center atunci cand se poate.  Din acest motiv sunt mai multe modalitati de contact BT asa cum am indentificat si noi in cadrul acestui articol.

Sistemul de suport al bancii Transilvania este asistat si de un porgram bazat pe AI tocmai pentru a facilita accesul clientilor catre serviciul de relatii cu clientii sau catre informatii utile pentru dumneavoastra.

Cum obtii extrasele de cont curent prin internet Banking BT?

Prin BT24 Internet Banking ➭ selectezi meniul „Conturile mele” ➭ submeniul „Extrase” ➭ opțiunea „Extrase cont”. Aici trebuie să alegi contul pentru care dorești extrasul, o perioadă estimativă în care aplicația să caute extrase de cont și tipul acestuia (zilnic sau lunar). La click pe butonul „Caută” aplicația va afișa extrasele disponibile. În dreptul celui dorit, apasă pe icon-ul din coloana „Descarcă” și ai terminat!

Din orice unitate BT sau De la un bancomat multifuncțional BT Express poți cere trimiterea prin e-mail a extrasului de cont, gratuit.

Desigur sunt mai multe intrbari pentru serviciile BT insa va recomandam sa adresati aceste intrebari la echipa de asistenta si suport BT dar si de pe site-ul oficial unde avem o rubrica dedicata servicilor de suport clienti  – BT Help.

Viziteaza website oficial: bancatransilvania.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button