Deranjamente DIGI RCS-RDS – Televiziune si internet

Cum rezolvam problemele sau deranjamentele DIGI RCS-RDS?
In ghidul nostru de astazi ne propunem o analiza asupra problemelor ce pot aparea atunci cand ai un contract de televiziune prin cablu, internet sau televiziune prin satelit de la DIGI Romania.

Unde semnalezi deranjamente DIGI si care sunt metodele prin care poti identifica anumite probleme legate se aspectele tehnice ce tin de internet, cablu TV sau satelit iar in unele situatii de telefonia mobila Digi Mobil.

Ghid de suport Deranjamente DIGI

Serviciul de asistenta si suport pentru deranjamente DIGI fix sau mobil, este specializat in rezolvarea tuturor situatiilor semnalate de clientii DIGI RCS-RDS Romania.

Unde anunti cand ai o problema le DIGI?

Pentru serviciul de asistenta si suport tehnic in reteua de televiziune si internet DIGI poti suna astfel:

  • ASISTENȚĂ TEHNICĂ si deranjamente DIGI, DIGI TEL, DIGI TV CABLU – 031.400.4414
  • ASISTENȚĂ DIGI TV SATELIT – 031.400.4000
  • ASISTENȚĂ TEHNICĂ DIGI MOBIL, DIGI NET MOBIL – 031.400.7777    sau *777 (apelabil din Digi Mobil)

Inainte sa suni este necesar sa identifici codul de client DIGI, pentru a identifica clientul si tipul abonamentului aferent serviciului pentru care alegi sa depui o sesizare, reclamatie cu prvivire la un posibil deranjament in retea.

Deranjamente cablu TV DIGI

In situatia in care avem probleme cu receptia programelor prin cablu la DIGI poti suna la numarul de telefon exemplificat mai sus insa putem identifica si posibile erori in functionarea receptiei pe cablu dupa cum se poate vedea pe scur mai jos:

  1. Lipsa semnal la televiziunea prin cablu – avarii locala sau avarie pe linia de fibra optica aferenta zonei dvs. De regula echipa tehnica se deplaseaza la locul sesizari prin identificarea la serviciul de asistenta DIGI, a reclamatiei dvs.
  2. Semnal demodulat DIGI – problemele pot aparea daca nu aveti un card SMART CI+ imperecheat cu dispozitivul dvs, cardul nu este introdus corect in slotul CI sau nu aveti un abonament ce va permite receptia canalelor criptate prin semnal demodulat;
  3. Receptie slaba – Pentru canalele HD este necesar sa avem o conexiune stabila cu un semnal puternic recomandat printr-o conexiune fibra optica. Semnalul se verifica de catre echipa tehnica astfel incat sa se stabileasca calitatea acestuia.
  4. Nu receptionezi toate programele din abonament? Verifica daca dispozitivul tau permite receptia Digitala si scanarea programelor s-a efectuat corespunzator.
  5. Daca oricare dintre aceste probleme persisita poti suna la linia 031. 400. 4414 – deranjamente tehnice DIGI

semnal demodulat digi

Deranjamente DIGI internet FIX

Internetul de la DIGI nu merge sau se incarca Greu. Iata care sunt posibile cauze si care sunt cele mai frecvente situatii semnalate de clientii Digi RCS-RDS.

Pentru problemele la internet se pot semnala situatiile in care regasim:

  1. imposibilitate de conectare prin User si Parola la internetul fix FiberLink Digi;
  2. Nu detii datele de conectare la internet;
  3. Ai probleme ce tin de un router conectat la internetul DIGI;
  4. Nu ai viteza corespunzatoare conform cu abonamentul de internet Fix. Verifica printr-un test de viteza DIGI;
  5. Deconectare frecventa de la internet. Posibile cauze, router cu un sistem software neactualizat, mufe si cabluri vechi cu o degradare a structurii, torsiune firelor la interior. Recomandam sa incercati conexiune pe direct fara trecerea prin roauter iar daca problema persista, apel la serviciul tehnic DIGI.

Deranjamente servici TV prin satelit

Receptia programelor prin satelit impune anumite echipamente cu ajutorul carora ne putem conecta pe satelitul prin care se transmite programele DIGI TV satelit.

Ce probleme pot aparea?

  1. Semnal Lipsa;
  2. Semnal slab sau inghetat;
  3. Nu se poate efectua imperecherea aparatelor de receptie.

De regula reglarea antenei satelit se face cu precizie de catre un angajat DIGI insa daca aveti un abonament DIGI platit in alta tara,  este necesar sa calibrati foarte bine pozitionarea pe satelitul DIGI pentru un semnal perfect.

Diametrul anetenei prin satelit determina stabilitatea receptionarii programelor in zilele in care avem furtuna sau alte incarcari atmosferice care pot perturba receptia semnalului prin satelit. Cu cat avem un diametru mai mare, cu atat mai bine pentru o recetie 100% fara probeleme.

Indiferent de natura deranjamentelor semnalate la serviciul de relatii clienti DIGI va recomandam sa verificati pe cat posibil aceste aspecte iar daca nu gasiti rezolvare pueti depune o sesizare cu privire la situatiile tehnice denumite deranjamente DIGI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button