Contact Electrica Furnizare Relatii clienti – Deranjamente

Care sunt modalitatile de contact Electrica Furnizare pentru clientii care detin un contract activ la aceasta companie. Interactiunea cu serviciul de relatii clienti poate fi uneori destul de dificila daca nu detii corect datele de contact pentru compania ta electrica.

In ghidul nostru vom identifica modul de contact Electrica Furnizare pentru informatii servicii, facturi sau index inregistrat in sistem.

Electrica Furnizare contact

Ai nevoie sa vorbesti la serviciul de relatii clienti Electrica Furnizare?

Iata care sunt modalitatile de contact identificate pentru clientii Electrica Furnizare:

  • Telefon call center relatii clienti – 0244 406 006
  • Intra in Contact pe email:  [email protected]
  • Sau mai poti trimite si un fax la numarul 0371 608 070.
  • Sediul social Electrica Furnizare SA: București, Șos. Ștefan cel Mare nr. 1A, sector 1, cod poștal 011736.

Deranjamente Electrica Furnizare

In cazul in care identitificam deranjamente la Electrica Furnizare avem la dispozitie un formular de plangeri online unde se pot inregistra solicitarile dvs sau plangerile si reclamatiile cu privire la serviciile Electrica Furnizare.

In ce situatie poti depune plangere la Electrica Furnizare?

  • Clauze contractuale furnizare energie electrică
  • Modalitate facturare energie electrică/ gaze naturale
  • Consumul și valoarea facturii de energie electrică/ gaze naturale; determinarea puterii calorifice superioare a gazelor naturale
  • Plăți neînregistrate / alocate eronat
  • Ofertarea de prețuri și tarife
  • Continuitatea în alimentarea cu energie electrică / gaze naturale (întreruperi repetate în alimentare)
  • Calitatea energiei electrice furnizate (fluctuații de tensiune, nivel de tensiune necorespunzător)
  • Calitatea gazelor furnizate
  • Funcționarea grupurilor de măsurare (contor defect/contor blocat)
    Schimbarea furnizorului
  • Informarea clienților finali
  • Standard de performanță furnizare energie electrică/ gaze naturale
  • Preavizare / deconectare pentru neplată
  • Neprimire / primire cu întârziere factură
  • Altele motive ce nu fac subiectul celor aminitite mai sus.

Pentru a semnala deranjamente sau plangeri este necesar sa completezi urmatoarele date:

  • Nume prenume client sau reclamant;
  • Cod client Electrica Furnizare;
  • Număr loc consum(NLC)
  • Date de contact precum telefon, email, etc.

Daca este necesar sa depui o plangere la Electrica furnizare poti accesa formularul special regasit la adresa de pe site-ul Electrica – vezi formular 

Deranjamente Distributie energie electrica

  • TRANSILVANIA NORD 0800.400.929
  • TRANSILVANIA SUD 0800.500.929
  • MUNTENIA NORD 0800.500.205

Deranjamente tehnice 24h/7

0800.070.444 (TelVerde, număr apelabil gratuit de pe teritoriul național)

  • Arad: 0257 929
  • Caraș-Severin: 0255 929
  • Hunedoara: 0254 929
  • Timiș: 0256 929

Prin formularul unic de contact Electrica Furnizare ai acces mai rapid la operatorii si consultantii serviciilor de suport si asistenta, completand datele dvs incluzand si codul de client adresa de email sau numarul de telefon.

Cu o experiență de peste 120 de ani pe piața de energie electrică, compania Electrica Furnizare SA este parte a Grupului Electrica și are un portofoliu de peste 3,2 milioane de clienți. Pentru informatii suplimentare puteti intra in contact cu operatorii serviciului de relatii clienti pentru a detalia serviciile Electrica Furnizare.

Iti recomandam sa urmaresti si sa utilizezi aplicatia MyElectrica disponibila in magazinele de aplicatii dedicate precum Google Play sau App Store.

Lasă un comentariu