Contact Cargus – Telefon Relatii clienti – Reclamatii

Ghid de contact Cargus curier pentru serviciile aferente de curierat rapid din Romania. Care sunt modalitatile de contact Cargus serviciul de relatii clienti si informatii colete expediate prin Cargus Curier.

Cargus Contact center  relatii clienti

Exemplificam in cele ce urmeaza care sunt metodele de contact Cargus:

  1. Contact prin serviciul de call center Cargus: Telefon relatii clienti 021 9330 sau 021 9282
  2. Intra in contact cu echipa de asistenta si suport Cargus prin formularul de contact online – Vezi formular
  3. Pentru reclamatii Cargus si sugestii servicii avem la dispozitie un formular de contact special. Spre formular

Servicii Cargus Curier

Cargus ofera servicii complexe de curierat rapid dupa cum urmeaza:

  • Serviciu pentru colete de până la 15 kg, cu livrare la centrele Cargus SHIP&GO din România.
  • Livrare la adresa: Cel mai bun serviciu dacă ai nevoie să expediezi colete standard având cea mai economică opțiune, la orice adresă din România.
  • Livrare la adresa extra KG. Pentru cei ce au nevoie sa expedieze colete mai grele;
  • Curierat rapid international. Cel mai rapid serviciu aerian de curierat expres dacă expediezi colete standard către destinatari internaționali.

Retur Consumator – noul serviciu Cargus

Este un serviciu național ce presupune colectarea, sortarea, transportul și livrarea de plicuri (maximum 1 kg) sau colete (maximum 15 kg) și returnarea acestora la expeditorul inițial. Termen de livrare de 1-3 zile lucrătoare calculate de la colectare. Tariful este achitat de expeditorul Inițial.

Reclamatii Cargus

Reclamatiile aduse serviciilor prestate de Cargus se pot depune la serviciul de relatii cu clientii sau prin formularu de reclamatii si sesizari Cargus.

Cand apar situatii neprevazute ce fac obiectul unei reclamatii?

  • Coletul nu a ajuns la timp sau a fost ratacit in punctele logistice Cargus;
  • Nu identifici codul AWB aferent coletului tau;
  • Probleme legate de facturi si generare coduri AWB.

In continua dezvoltare compania Cargus atrage din ce in ce mai multi clienti iar acest lucru se poate vedea prin numarul locatiilor Ship&Go. Rețeaua Cargus SHIP & GO are peste 3.000 de locații, majoritatea fiind puncte de tip PUDO (pick-up and drop-off), acoperind astfel peste 750 de localități din România, atât orașe mari, cât și localități din zona rurală.

Aplicatia Cargus

Pentru a avea acces la informatii despre comenzi, status comanda sau urmarire comanda poti instala aplicatia Cargus disponibila pentru dispozitivele mobile.

Retur colete la Cargus

  1. Verifică interiorul coletului primit de Cargus. Acolo vei găsi un formular de retur asociat coletului tău.
  2. Împachetează corespunzător coletul pe care vrei să îl returnezi.
  3. Înlocuiește vechea notă de transport cu formularul de retur primit în colet.
  4. Găsește cel mai apropiat punct Cargus SHIP & GO sau direct în aplicația Cargus Mobile pentru a trimite coletul rapid și în deplină siguranță.
  5. Odată ce coletul va fi preluat de partenerii noștri din rețeaua SHIP & GO, vei fi notificat prin e-mail sau în aplicația Cargus Mobile.

Pentru mai multe detalii despre modul prin care poti intra in contact cu cei de la Cargus iti sugeram sa vizitezi site-ul oficial cargus.ro

In cadrul acestui articol am sintetizat pe scurt modul de contact Cargus Curier, serviciul de relatii clienti pentru informatii sau sesizari si reclamatii servicii si curieri Cargus.

Urmareste si articolul nostru despre modul de contact eMAG serviciul clienti 24/7

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button