Telefon Contact eMAG serviciul de clienti suport 24/7

eMag se ocupa cu vanzarea online de echipamente si componente IT, electronice, electrocasnice, produse auto, articole sportive, muzica, filme, produse pentru casa, articole de ingrijire personala, petshop, articole copii.

In prezent eMag proceseaza mii de comenzi astfel volumul de procesare comenzi este in continua crestere mai ales datorita sistemului de MarketPlace eMag.

Ghid de contact eMag suport clienti

Cum sa vorbesti cu un operator eMag pentru informatii despre comenzi sau alte probleme ce necesita interactiunea cu serviciul de suport clienti eMag Romania.

Conform cu ultimele date de contact eMag suport 24/7 clienti avem la indemana modalitatile urmatoare:

  1. Contact pe chat direct din contul tau – Intra pe chat si selecteaza rubrica sau sectiunea pentru care ai nevoie de suport specializat de la operatorii eMag.
  2. Poți vizita unul dintre showroom-urile sau punctele de livrare eMAG, care sunt disponibile în întreaga țară.
  3. Daca ti s-a stricat un produs vandut de eMAG te rugam completeaza si trimite-ne formularul de reparatie produs.
  4. Telefon call center eMag – indisponibil – modalitatea de contact este prin asistenta virtuala eMag CHAT respectiv operator al serviciului de relatii cu clientii.

eMag contact pe Chat live

Asistenta si suportul online asigurat 24/7 este acum asistata automat de chat boot eMag insa se poate interactiona cu operatorii din serviciul de call center daca nu se poate rezolva situatia dvs.

contact emag pe chat

Sectiuni in modul de contact pe chat eMag Bucuresti:

  • Status comenzile mele – informatii despre comenzile efectuate pe eMag;
  • Retur produse – optiunea de retur pentru produsele cumparate de la eMag;
  • Optiuni de plata;
  • Service si garantii pentru produsele cumparate de la eMag;
  • Plasare comanda fie pe site-ul oficial sau din aplicatia eMag;
  • eMag Genius – abonament Genius sau probleme legate de serviciul Genius;
  • Asigurari RCS si Travel.

Care este telefonul eMag ?

In momentul de fata daca cauti numarul de contact prin telefon eMag trebuie sa stii ca, optiunea principala este asistenta doar prin CHAT urmand sa fiti sunat de un operator eMag daca problema semnalata pe chat nu gaseste rezolvare. In unele situatii este posibil sa asteptati mai mult pentru a fi preluat de un operator eMag.

Serviciul de call center a fost mutat catre asistenta prin Chat – astfel operatorii eMag sunt concentrati pe Chat pentru a rezolva problemele dvs cu eMag. Modul cel mai activ de contact eMag este acum doar pe Chat.

Retur eMag – produse cumparate cu termen de retur

Serviciul eMAG Retur gratuit in 30 de zile nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților eMAG.

Produsele cumparate de la partenerii eMAG Marketplace nu se pot returna in showroom-urile eMAG și nici in oficiile postale, ci doar urmand pasii de mai jos:

  1. Completează formularul de retur eMag, asigurându-te că produsul respectă condițiile de retur de mai sus.
  2. În formular, alege una dintre opțiunile de retur: rambursarea sumei plătite la cumpărare sau voucher eMAG cu valoarea produsului returnat.
  3. După aprobarea cererii, partenerul eMAG Marketplace va trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.
  4. Produsele vandute de eMag se pot returna si in showroom.

Showroom eMag Bucuresti

showroom emag Bucuresti

  • Adresa: Showroom eMag Bucuresti Crangasi – Sos. Virtutii, Nr. 148, 060787
  • Showroom Baneasa: Mall Băneasa. Șos. Bucureşti-Ploieşti 44C, parter, 013696

Atentie! Produsele de mari dimensiuni, care necesită condiții speciale de manevrare și depozitare – electrocasnice mari, incorporabile, piese de mobilier, saltele, decorațiuni, covoare, boilere, sisteme sanitare, produse pentru iluminat, produse din categoria Auto (anvelope, jante, electrică auto, întreținere și cosmetică auto), materiale de construcții etc.

Plasarea comenzilor din aplicatia eMag

Mai usor si mai rapid este sa plasezi o comanda la eMag direct din aplicatia eMag dupa cum se exemplifica mai jos:

  1. Găsește produsele dorite din aplicatie;
  2. Apasă butonul “Adaugă în coș”;
  3. Mergi la coșul de cumparaturi. Aici poți:
    – să revezi lista produselor;
    – să actualizezi cantitatea;
    – să renunți la unul sau mai multe produse;
  4.  Apasă butonul “Continuă” și selectează metoda de livrare;
  5. Apasă butonul “Plată și facturare” și alege metoda de plată, respectiv adresa de facturare;
  6. Apasă butonul “Trimite comanda” și vei primi un e-mail de confirmare;
  7. Urmărește unde se află coletul tău din contul de client, din secțiunea “Comenzile mele”.

Reclamatii eMag – comenzi, livrare etc

In anumite situatii se pot depune reclamatii la eMag pentru anumite servicii sau produse dupa cum se poate indentifica din lista noastra de reclamatii frecvente:

  • reclamatii eMag Genius;
  • Procesare si livrare comenzi efectuate pe site-ul emag.ro
  • Plati servicii, RCA sau alte probeleme legate de platile efectuate;
  • Reclamatii cu privire la magazinele din Market Place.
  • Alte solicitari din partea dvs catre serviciul de relatii clienti eMag.

Pentru a intra in contact cu echipa de asistenta si suport identificati problema prin intermediul sectiunii chat astfel incat sa intrati mai repede in contact cu un operator eMag. Modalitatea de contact eMag se regaseste mai sus in ghidul nostru util pentru clientii care aleg sa cumpere de pe site-ul emag.ro

Va recomandam sa urmariti si ghidul de contact eMAG pentru comenzi si livrari

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button